donderdag 27 juni 2013

Afzwaaien

Gisteren was de diploma uitreiking van oudste. Een groep van ruim 100 VWO leerlingen neemt afscheid van de middelbare school en gaat verder naar HBO of universiteit. Ook oudste zwaait af. Met een gemiddelde van 7.2 heeft ze een prachtige cijferlijst.



Vanmorgen om 7 uur zit ze al in de trein naar Nijmegen. Op weg naar de kennismakingsdag voor haar vervolgopleiding. Tussen alle examenfeesten door gaan dit soort dingen ook nog verder. 
Wat ook verder gaat is het zoeken naar een kamer. Wie heeft / weet er een studenten kamer in Nijmegen? De reistijd is echt veel te lang (meer dan 2 uur enkele reis) om heen en weer te treinen.



Wat ook verder gaat is Tikkeltje Zeeuws. Langzaam maar zeker raakt de winkel gevuld. Er is echter ook nog een heleboel te doen en te breien. Zoals ik eerder al berichtte lukt het mij niet om tegelijk te breien en te bloggen.



Daarom zwaait Anna even af. Tot na de zomer. Dan hoop ik dat oudste op haar kot zit en dat de winkel is gevuld.



Als dan het academisch jaar is begonnen wil ik mijn recept voor lactose vrije bolussen met jullie delen. Tegen die tijd hoop ik het bolusbakken helemaal te beheersen.

Tot na de vakantie!




Geen opmerkingen: