zaterdag 20 april 2013

Visserij event

Vandaag zijn de meester en ik naar het visserij event in Arnemuiden geweest. Daar werd officieel de Erremuuse visserstrui overhandig aan gedeputeerde Cees van Beveren.

Een event, dat was het, met tussen álle aanwezige sterren als stralend middelpunt Jeanet. Een artikel en een filmpje vind je hier. Verder geen woorden maar beelden:

tv-opnames

familie Jaffari



druk, druk, druk

van alles en nog wat

mini viskotters

modeshow

modeshow

modeshow

overhandiging trui aan Cees van Beveren

4 opmerkingen:

bommelmien zei

Wat een leuk filmpje!. Lekker dat alles zich buiten af speelde. Het was echt een stralende dag.
Een fijn weekend en ook hier de groeten van Willemien.

Jeanet zei

O, ik zit hier helemaal te blozen! Wat een schitterende foto's heb je gemaakt. Ik hoop dat je net zo hebt genoten als wij.

Hartelijke groet,
Jeanet

Betsy zei

Prachtige foto's van dit evenement.
Geweldig dat dit zo gepromoot wordt...

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Anoniem zei

wat een geweldige promotie voor Jeanet en haar winkel, het filmpje doet hij bij mij niet...morgen nog maar eens proberen.
Gelukkig werkte het weer mee...want o o Stae me Musse ghoed ?? als daar een regenbuitje op valt kan je het wel vergeten !! Lies H.