vrijdag 24 augustus 2012

Handwerkcafé

Terwijl de pompoensoep staat te pruttelen (een recept vind je hier) snel een berichtje.

Foto: Het Walchers Costuum

Lupineke heeft me er al over verteld en in dit bericht heb ik er al iets over geschreven. Op 11 september start er in de Schotse Huizen in Veere een handwerkcafé. Daarin staan de handwerktechnieken centraal die je nodig hebt voor het vervaardigen van streekdrachten.



Iets meer infomatie vind je hier. Helaas staat de aanvangstijd er niet bij vermeld. Voor zover mij bekend is het handwerken van 13.30 tot 16.00 uur. Maar, misschien wil Lupineke mij verbeteren als ik het mis heb?



1 opmerking:

Anoniem zei

Hee, wat leuk Anna! Een berichtje over het nieuwe Handwerkcafe!! Klopt hoor, de tijden zijn vanaf 13.30 tot zo 16.00 met uitloop. Iedereen is van harte welkom! Enne, ik zie je daar ook vast wel he!